Hapi Djus, mihihiihihihi

Argh. Jag är trött som ett as. Har skolkat från franskan och datakunskapen idag, jag och Carro inbillade oss att vi var sjuka och satt istället och tittade på Eurotrip och åt godis hemma hos mig. Det var mysigt.
Igår var jag med Philip, vi hade som vanligt askul, vi såg Parfymen på film och fikade på Rixvideo. Älskar den pojken, han är en sann vän. Och min bror som jag ej delar gener med, men det känns fan som om han är min lillebror på riktigt.
Amanda den lilla slampan skickade såklart med en lapp till Philip (eftersom hon typ vill adoptera honom, dom är sjukt lika, det är kusligt) som egentligen inte innehöll någonting förutom typ ett hej och ett påstående att Alex är turk (Vilket han inte ÄR era fittor!). Men vafan, jag gillar henne ändå, även om hon är ett litet freak.
Jag borde egentligen ringa både Andrea och Adam, men jag är fan för trött för det. det enda jag har ork till är väl att kravla mig till sängen inom kort.
Jag ska ju fan fågelskåda imorgon också. Kommer se ut som en hippie. Men det är rätt okej, lär ju inte vara så seriöst, och jag och tjejerna kommer väl fjanta runt i skogen som små trädkramare. Och jag har fått lov att låna digitalkameran av mina föräldrar så att jag kan ta kort på allt. Mysigt.
Jag ska ha regnbågsfärgade stövlar. Sexigt värre.
Sen på kvällen så ska vi, pipapacket, dra hem till Patrik och roeka. Sen ska pojken min sova hos mig. Mysigt värre.
På lördag ska jag och Malin titta på film och bli feta. Härligt.
Och på söndag ska jag plugga och plugga. Och kanske plugga lite också. Gud vad skoj.

image7


Kommentarer
Postat av: blondie

aaw snuttis ja älskar dig även om du e hippie ^.^ det e lugnt vi kan höras nån gång under helgen, e hos malins pojk nu men ja kan ringa dig på söndag. älskar dig sweetheart <3

2007-09-15 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0