Es ist nicht dick geschkillt!

Idag har varit en seg dag. Kom såklart för sent till första lektionen (naturkunskap), för jag hade högklackat på mig och då kan man inte springa till bussen. Men jag fick komma in ändå. Lektionen var måttligt intressant, jag satt mest och försökte komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Det var jobbigt. Nästan hela dagen har jag gått runt och typ stirrat tomt och sen skrikit "HERREGUD VAD SKA JAG HA PÅ MIG?!" I tid och otid. Lagom smart. Som tur var så hade vi håltimme i fyra och en halv timme, så det gjorde inget att jag fick ryck. Lyckades avhålla mig från att skrika på tyskan i alla fall.

Under håltimmen så hängde jag, Carro och Amanda på Coop ett bra tag, för där var det varmt, och det regnade ute, så vi pallade inte gå tillbaka. Nya hängstället, Coop. Nej, usch.

Tyskan var okej, jag ville helst gå hem så jag var inte så på. Vi lekte Jakobs favoritlek, när han har små lappar med frågor på som han drar och sen ska vi skrika ut svaren, och hinner man först så får man poäng. Det är bara Jakob som tycker att det är kul. Jag kom tvåa.

Sen drog jag hem, gjorde typ inget, sov lite i gästrummet medans jag väntade på maten. Sen åt vi, jag åt typ inget för jag var inte hungrig. Sen tog Marina och jag en promenad, vi gick runt ett varv runt Lötsjön och två varv runt Råstasjön och pratade. Det var mysigt, jag har ju inte träffat henne på typ två veckor så det var kul att träffa henne. Skönt med lite motion och lite frisk luft iaf.

Nu sitter jag här, pratar med Alex och Adam, och har armbågen på tyskaboken som jag vet att jag borde öppna och läsa i, men jag ids inte. Det är så SEGT med tyskaglosor. Es ist nicht dick geschkillt! Nicht!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush.... hatar att gå runt råstasjön. vi fick göra det så tråkigt många gånger på idrotten.

2007-09-11 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0