Bättre brudlös än hudlös!

Haha, vilken stoerd dag jag har haft alltså. Masade mig ur sängen imorse och kände mig ungefär som en kaskelott, eller ungefär lika sexig som en. Skitkul. Plus att mina favvobrallor hade töjt ut sig så mycket att jag kunde ta av mig dom utan att knäppa upp dom. Ej kul. Och jag var tvungen att ha dom, eftersom jag hade satt på mig ett par andra innan, men så upptäckte jag att jag hade ett fetstort hål mitt på rumpan. Wo-fucking-ho. Så jag var tvungen att byta. Surt.

Jag kom en halvtimme för tidigt till skolan, så jag traskade iväg för att införskaffa töggömmi. Första stället jag gick till, närmsta turkshop, var inte öppen. Irriterande, men som tur var så ligger ju 7/11 i närheten av skolan, så jag gick dit. Dom hade slagit igen, och jag hade inte ens märkt det. Vid det laget började jag bli lite grinig, men jag bet ihop och gick till Coop istället. Väl där upptäcker jag... universums fetaste jävla kö. Jag skrek inombords, men tog mitt töggömmi och ställde mig i kön. Som tur var så gick det ganska fort. jag gick tillbaka till skolan, greppade böckerna och begav mig till tyskaklassrummet. Nathalie dök upp och vi hade skojig tyska. Jag har lärt mig ännu ett roligt tyskt ord, nämligen... oderschenkel! Det betyder lår och det är SÅÅÅÅ kul!

Sen hade vi anglais, vi hade grammatik. Det var lätt. Jag upptäckte också att Jakob typ... blir glad när jag har fel. Alltså inte typ mobbing-glad, utan mera "haha hon kan inte ALLT!" typ. Det är lite kul. Sen lunch, det var segt och maten var äcklig, så jag offrade lite av mina egna pengar och köpte en yoghurt istället. Den var god, men inte särskilt stor tyvärr, så när jag kom hem ungefär fyra timmar senare så höll jag på att dö av hunger.

I alla fall. Sen hade vi svenska och jobbade med våra lyrikanalyser. Jag, som den slacker jag är, satt istället ch lekte runt på internet, och sen retades jag med Malin. Sen hade vi matte, då gjorde jag inte heller nånting. Eller jo, jag skapade ett konstverk i min anteckningsbok. Mycket kreativt.

Sen skulle jag ha träffat Alex, men den hyndan hade tandläkartid, och sen så upptäckte han att han hade en massa läxor, så vi bestämde oss för att träffas imorgon istället. Hos honom. Vilket innebär fenomenet föräldrar.
HERREGUD! Vad ska jag ha på mig? Jag måste åtminstone försöka se anständig ut. Jag ska nog köpa den där finiga tröjan som jag såg igår. Den på H&M som var fiiin. För den är söt, och väldigt anständig. Plus att den inte är så dyr heller, vilket är bueno, som Manuel skulle säga.

Ja. Ehrm. JO just det jag hade en till sak att berätta! Jag hörde världens bästa grej på Aladdin imorse (Ja jag tittar på det på mornarna, det är faktiskt asbra!), Anden sa världens smartaste grej som jag vill föra vidare till singelvärlden... Ta till er nu folket!


Anden: "Nåja bättre brudlös än hudlös!"

Kommentarer
Postat av: andrea

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHA XD anden är så ägig.

2007-09-27 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0