"Playtime's over."

Hejhej, små vänner. Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har gjort grejer och så har jag inte orkat, för jag är lat. Har höstlov nu i alla fall, och ett hektiskt schema. I fredags gjorde jag ingenting, var bara hemma och chillade och tittade film. Igår blev jag utslängd ur huset klockan elva eftersom det kom nån tjej som skulle kolla på lägenheten, så vi blev bannlysta, varpå jag åkte hem till Andrea och var med henne istället. Vi kollade på film, var lite inne i stan och sen kollade vi på lite mer film tillsammans med Pete. Han är fett schysst, han bjöd oss på takeout-mat från något pastaställe. Sjukt jävla gott.

Idag så var jag hos Andrea till typ tre, drog sen hem för att umgås med släkten som är här över dagen. Just nu sitter dom inne och spelar xbox i syrrans rum, jag har roffat åt mig några minuter för mig själv. Skönt. Nejmen min släkt är helt okej. Dom är ganska roliga.

Imorgon ska jag inte göra något på dagen, ska kanske träffa min gamla konfapolare Tuva och fika. Sen på kvällen är det dags för MAGNUS BETNÉR!! Äntligen! Jag har väntat och längtat andlöst, och nu när det är dags... *SNYFT* Jag vill tacka Jesus, och min mamma... Nej, jag skojar bara.

Men det kommer bli episkt. Efter det så är det pipa, men vi får se hur sent det slutar, jag kanske inte pallar. Om jag får som jag vill så kommer jag ha inre blödningar för att jag har skrattat så mycket.

Hursomhelst! Tillbaka till ämnet. På tisdag ska jag träffa Ludde och Björn, om nu Björn får ordning på sitt schema nån gång. Han har dubbelbokat sig så inihelvete. Sen på kvällen sa jag och Andrea att vi kanske skulle åka och hälsa på Oscar, men nu får vi väl se hur det blir med det eftersom Björn schema är så fuckat. I alla fall.

Sen på onsdag så är det fest hos Andrea, jag tror att jag ska vara med henne på dagen. Eller hur det nu var, jag kommer inte ihåg. Iaf. Sen sover vi där, och sen på torsdagen så åker jag till landet med familjen för att fira mormor och morfars guldbröllop, dvs femtio år som gifta. Fett gulligt.

Sen kanske jag skulle träffa Adam något där också. Fan, jag måste ju klämma in plugg där också, jag har naturkunskapsprov första lektionen på måndag. Gulligt.

Jaja. Nu ska jag försöka vara lite social.

Citat
Morfar: (om hans och mormors femtio år som gifta-firande) "ALDRIG att vi ska fira det! Och inte ska vi ha nån annons i tidningen heller. Det enda vi kan fira det med är en tyst minut!"

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag drömde världens hemskaste mardröm om Magnus Betnér! Vi hörde ingenting, det var massor av dåliga andra människor med, mina föräldrar, bror och Erik (som inte ens gillar honom) var där och allt var allmänt tråkigt. Jag ville bara gråta. Fast när jag vaknade grät jag nästan av lättnad. Puh!

2007-10-29 @ 09:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0