"McLovin!"

Hej mina älskade vänner och läsare! Igår var en rätt bra dag. Jag var ganska trött, men ändå glad. Det enda som inte var så kul var när vi hade geografi och skulle avsluta vårt rollspel och alla började skrika och anklaga varandra, särskilt min rollfigur, så vi fick inte avsluta skiten. Det var jobbigt. Sen är det inte så kul att vara den som alla är emot, särskilt inte när det är ens vänner som spelar dom som är emot en. Som tur är så är det ju inte på riktigt :)

Jag var på bio med Ludde igår som sagt, det var jättekul. Vi såg en utav de bästa komedier jag någonsin sett, Supersugen, den var otroligt rolig och jag skrattade mig igenom hela filmen! Lite jobbigt var det dock att jag drack kaffe innan och sen drack jag cola, så jag var tvungen att gå och kissa mitt i filmen. Det har jag inte gjort sen jag var tolv och såg Harry Potter xD

Men det var jätteroligt, vi är nog på god väg att etablera en normal vänskap nu :)

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Martina! Jag ska hem till Malin vid fyra och vi ska fixa lite grejer och locka håret på varann och så :) Det blir awesome! Sen sover Carro här. Jag hade tänkt låna en klänning av Malin, men min mamma kom in för ett tag sen och erbjöd sig att köpa en klänning till mig, med motivationen "Det var ju så länge sen du fick något." Yes!


Citat:
Poliserna: (som var packade och sköt på en stoppskylt när dom för polissirener) "OH SHIT IT'S THE COPS!"

Kommentarer
Postat av: blondie

HAHA. fan, dumma jävlar... Hm ja försöker fortfarande lista ut hur ja ska få ut phil ur mitt rum. Omg, tänk om han inte ens kommer? :O DÅ kommer ja bli lissen :( :( OCH ja kommer ge honom en utskällning av eternal damniation. Dessutom så måste jag sova på soffan i tre dar.Det SUGER.

2007-10-20 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0