"Ja, ni vet, för midjemåttet."

Fina episka citat från mina två favoritserier, Herkules och Aladdin!

Jago: "Jag vill säga att jag kommer hata dig för resten av mitt liv, men jag kommer nog inte leva så länge!"


Anden: "...Brudarna kommer flockas runt din gyllenbruna kropp grabben, och när jag säger gyllenbruna, så menar jag FRITERAD!"


Anden: "Nej du, lergubbe! Du kommer inte undan då länge jag kan förvandla mig till ett äckligt litet kryp!"


Anden: "Den här ödlan och ost är en lika farlig kombination som... KAKOR OCH MJÖLK!"
Aladdin: "Va?"
Anden: "Ja, ni vet, för midjemåttet."


Hades: "Affärerna går åt HELV- ja, ni vet, hit."


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahaha. det roliga med barnfilmer o serier är att man äntligen fattar skämten! (sitter o småskrattar nu)

2007-10-10 @ 23:38:50
URL: http://triquetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0