If I could be a superhero, I would be Awesome Man...

Godmorgon, pojkar och flickor! Okej, det är fan inte morgon, klockan är tio över två. Men i alla fall. Hade det varit sommarlov alternativt jullov hade det varit godmorgon. Skitsamma. Jag har astråkigt. Jag hade bara en lektion idag, nämligen naturkunskap. Min tyska var inställd, vilket jag måste säga att jag tycker är jävligt irriterande för jag hade gärna velat gå igenom det där med starka verb en gång till. Jag kan inte så mycket av tyskan, men det brukar lösa sig. Tyska är inte så svårt, så jag fokuserar mest på att försöka skriva mitt sataniska lyrikarbete. Men jag har hittat en väldigt irriterande liten sak om min författare, nämligen att det inte står nånstans vilket datum hon är född! Jag har konsulterat alla sidor på internet om henne som jag kunnat hitta, samt alla böcker som har med dikter och sån skit att göra som jag har hemma, och jag hittar det inte! Jag vet att hon dog 28 augusti, men vafan, hon måste ju vara född också? JAG BLIR SUR!

Apropå ingenting så har jag tänkt göra om min blogg, men jag vet ej hur. Jag kom bara på att denna blogg ser helt djävulskt tråkig ut, plus att jag är trött på det typsnitt som jag har. Jag överväger att konsultera en kvinna vars blogg jag läser, för jag vet att hon brukar fixa folks bloggar om man ber henne, men problemet är ju att jag vettefan hur jag vill att den ska se ut! Dagens ilandsprobleeeeeem *sjunga*

Martina och jag ska göra världens vackraste och mest episka film i världen nu på lördag. Vi ska göra ett bildspel till låten Superhero med Steven Lynch, då vi ska ta en massa bilder på oss själva. Muahahahahahha det kommer bli så vackert!

Citat:
Martina: "Jag vill inte läsa det här."
Jag: "Inte jag heller."
Martina: "Då kan vi göra såhär, du låtsas läsa den här delen så låtsas jag läsa den här, så kan vi berätta för varandra vad vi tror att dom handlar om."

Jag: "Tristan, det var en trist en! HAHA! Nej, det där var typ det tråkigaste skämt jag någonsin dragit. Jag sjunker i mina egna ögon här."

Läraren: "Få se nu.... vilka kom för sent?"
Jag: *viskar* "Du kom för sent, Martina."
Martina: *viskar tillbaka* "Javisst. Jag är så fet att det tog såhär lång tid för mig att komma in i klassrummet från korridoren. Jag började gå till skolan klockan tre imorse."

Jag: "Det är så konstigt att varje gång jag drömmer en jordens undergång-dröm så är Nathalie med och står där och pekar och skrattar ondskefullt."
Denise: "Det är bara för att hon är så snäll."
Jag: "Jamen typ."
Martina: "Ja, det hade ju varit mer troligt om det hade varit jag som hade stått där och skrattat."
Jag: "Men då hade jag ju bara sparkat på dig."
Martina: "Jo..."
Jag: "Och så hade jag sagt 'Men nu dör ju Jakob också!'"
Martina: "Men NEEEEJ vad hemskt."

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kan väl maila mig på:
[email protected] och tala om hur du vill ha din blogg så ska vi se vad jag kan göra :-)
Måste ha dina inlogg.uppgifter oxå.
Ha det gott!

2007-10-08 @ 16:03:21
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Martina

Herregud, jag trodde först att jag hade gått fel, allt såg så annorlunda ut. Sedan såg jag dock ditt djävulska leende och fattade att det var din blogg trots allt ;)

2007-10-08 @ 21:07:46
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg. främst för att du skriver bra, men också för att dom flesta citaten är helt underbara.
sist men inte minst, den uppdateras också.

snygg omgörning faktiskt. lite tråkigt var det ju med bara vitt

2007-10-08 @ 22:31:21
URL: http://bjornmat.blogg.se
Postat av: Nea

Tack! :)

2007-10-08 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0