Förlåt.

Förlåt, men jag kan helt enkelt inte tycka om det. Det går inte. Jag har försökt, tro mig, jag har försökt, och när ni pratar om det så kan det låta så... underbart. Och jag känner mig trångsynt och idiotisk. Men när jag väl försöker tänka in mig själv då, så går det bara inte. Det känns sjukt, och fel liksom. Helt fel. Och jag kan helt enkelt inte tycka att det är coolt. Jag önskar att jag kunde vara med ibland, bara för att få... vara med liksom. Men det går inte, går inte. När du skriver om det verkar det vackert och magiskt och underbart.

Men för mig så kan det inte bli annat än töntigt.

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: bk

lajv?

2007-10-18 @ 13:57:43
Postat av: Piggy

lajv e bajs :(

2007-10-18 @ 19:04:59
Postat av: blondie

när ja läste det så kändes det riktat mot mig (EEEGOOOO) men sen insåg ja att HA! det handlar inte om mig utan om ondskans avföda... LAJV!

2007-10-20 @ 20:37:53
Postat av: Martajna

Jaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag funderade länge på vad det kunde vara men jag kom inte på det. Vad dum jag känner mig XD

2007-10-22 @ 20:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0