Awesome!

Hej, vänner och bekanta. Idag är det tisdag, inte långt kvar till höstlovet och inte heller till Inget är Heligt med min idol Magnus Betnér nästa måndag! Det kommer bli såååå awesome! Jag har sett fram emot det jättelänge. Jag och Martina kollar på varandra lite då och då och connectar liksom för att vi båda ser att den andra tänker på nästa måndag, haha! We love Magnus Betnér! Inte bara för att han är typ sjukt het, utan också för att samtidigt som han är rolig så har han faktiskt riktiga åsikter och det märks att han är en sån kille som tänker liksom. Helt underbart. Och så kan han få oss att skratta som två idioter, haha. Han är iaf waaaaaaaaaaaaaay bättre än Schyffert som bara drar tråkiga "jag knullar din fru"-skämt hela tiden. Han är så överskattad.

För övrigt så bräckte Martina mig i Sänka Skepp idag. Men jag tar min förlust med stolthet.

Just det, jag skolkade från tyskan igår och idag för jag är skamlig. Men Nathalie är sjuk och jag vill inte bli tvungen att jobba med Ankmannen igen! Det är hemskt! Så igår så gick jag hem efter naturkunskapen och kollade på Sin City istället. Imorse när jag skulle ha haft tyska så sov jag i soffan istället. När jag och Martina skulle gå till Ica på lunchen så mötte vi Jakob, och han hälsade på oss och sa sen "Ehrm, Linnea? Tyskan...?" på ett lite halvnervöst sätt, och då var han så lik min pappa att jag nästan dog. Jag svarade "Jo jag vet, jag lyckades försova mig. Och igår så trodde jag att jag skulle till Astma- och Allergikliniken med min pappa, så jag stod och väntade på honom i stadshagen i typ en timme." Det var en jävligt bra ursäkt, för det låter precis som någonting som jag skulle kunna göra.

Struntsamma. Jag mår inte så jävla bra idag, jag har sjukt ont i huvudet och ont i nacken. Det känns lite som om jag håller på att bli sjuk. Det suger verkligen, för liksom... lov snart. Då vill man inte vara sjuk, som Saffe. Han har körtelfeber. Stackarn.

And now to something completely different. Jag umgicks med teaterbögarna igår. Det var roligt. Först satt vi på donken. Sen gick vi till Taco Bar, där Björn åt. Sen gick vi till Max och satt där jättelänge. Ludde blev emo eftersom vi mobbade honom massor, så jag var tvungen att krama honom tills han slutade. Sen chillade vi lite mer, tills vi återigen började mobba Ludde så hårt att han blev arg och gick sin väg. Då kände vi oss som idioter, och gick efter honom som riktiga kompisar och bad om ursäkt, och sen blev det bra igen. Sen gick vi hem till Julia och låg i en hög på hennes säng och bögade oss. Fett mysigt, även om dom förstörde min bra-hår-dag. Men det var mysigt.

Sen när jag kom hem så pratade jag med Andrea i telefon, försökte plugga tyska, gav upp, sov. Jag drömde om snö.


Citat:
Jag: "Nejmen är det inte Martina?"
Martina: "Nej, härmed vill jag att du refererar till mig som Kejsaren Av Kylskåpet."

Kommentarer
Postat av: Martina

BARA FEM DAGAR KVAR!!!

2007-10-23 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0