Why is the rum always gone?

Ja, fan jag har haft en relativt bra dag idag också, förutom nu på kvällen där, återigen, hela helgens planer har blivit inställda. Jag hatar hatar HATAR när folk kommer och säger att det inte blir något i sista sekunden. Det suger kuk! Jag som tackade nej till pipa för det där! Jag, som då lider av universums mest mördande PMS började naturligtvis gråta som ett barn. Det var irriterande. Så nu kommer jag ha ännu en helg där jag sitter hemma med mina föräldrar och tittar på Babben & Co och vill dö. God Jul.

Nämen jag ska se om Tuva har lust att fika med mig eller nåt. Jag pallar fan inte umgås med mina föräldrar en hel helg. Okej, jag älskar dom, men på en fredagskväll så vill jag inte äta godis och titta på Stargate Atlantis och önska mig jordens undergång i förskott. Då vill jag göra saker. Typ umgås med folk. Inte vara med mina föräldrar. Jag är ju för fan inte 47 heller.

Så jag är lite less. Och min skolkatalog är spårlöst försvunnen. Den är inte nånstans, den har gått upp i rök. Det gör mig väldigt ARG och ledsen. Och jag är trött och grinig och har ont i magen, och det gör ju inte direkt saken bättre. Jag ville döda någon. Iofs har jag tröstat mig med lite Pirates of the Caribbean 3, det var en aning uppiggande i alla fall. Och godis. Godis är bra.

Jag såg This is England idag med klassen, för engelskan. Den var jättebra, fast hemsk. Jag grät. Och slutet var dåligt. Symboliskt, och man fattade vad han menade, men det var inte ett sånt där wow-shit-fy-helvete-vad-bra-jag-DÖR-slut som man vill ha, utan mer av ett jaha-är-det-slut-var-är-toan-slut. Dåligt. Och tanterna som satt i närheten av oss hatade oss nog intensivt, men det är okej. Ingen hade väntat sig något annat.

Just det, vi hade lite bondingtime med våra grupper inför ledarskapsveckan nästa vecka idag, det var rätt så kul. Min grupp består av mig, Carro, fyra treor och en halv miljon ettor, som iofs är väldigt trevliga. Vår grupp heter Torleifz, fråga mig inte varför. Men det är i alla fall bättre än Saffes grupp som heter "Flummburr". Allvarligt. Jag måste nog arkebusera honom.


Dagens Citat:
Malin: "Carro, vill du ha en colaflaska?"
Carro: "Nej tack, jag gillar inte såna."
Malin: "Men vad gillar du då?"
Amanda: "Kuk."

(När vi pratade om grupperingar inom umgängesgrupper)
Ledarskapsläraren: "Och så finns det ju den falska, som alltid låtsas vara trevlig och så."
Amanda: "Det är nog jag."

Kommentarer
Postat av: Anonym

This is Eng^land^^ Mycket trevlig film^^
Har dock inte vågat mig på Pirates 3 än då jag blev grymt besviken på 2:an så...

2007-11-30 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0