Minminbaramin

Hej vänner. Jag vet, jag vet, jag har inte uppdaterat så mycket på sistone, men håll käften nu. Jag har haft en massa skit att göra. Dels så flyttar ju min kära syster nu, vilket innebär att xboxen blir äntligen minminbaramin, men det innebär också att jag har varit tvungen att ägna många lediga minuter till att flytta möbler. Hon bor på sjätte våningen. Utan hiss. I Bromma. Jag ville dö när vi var tvungna att bära upp sjuttiosjumiljoner lådor, påsar och skräp. Mina lårmuskler begick seppuku.

Men trevligt är det dock att när hon väl har flyttat så har hon erbjudit mig att få chilla hemma hos henne på helgerna om hon är ute och så. Och det är ju asmetal.

Dock var det LITE jobbigt när vi skulle flytta över hennes två meter långa blanksvarta byrå, när jag egentligen behövde plugga tyska. Pappa fick inte följa med, stackarn, dels för att han inte fick plats i bilen (jag fick knappt plats vafan, jag var tvungen att vika ihop mig själv fyra gånger för att få plats, och jag behöver väl inte ens nämna att jag ramlade ur bilen när dom öppnade dörren) men också för att han har ont i armen igen och inte får bära saker, alltså hade vi ingen användning för honom. Vilket gjorde honom väldigt sur/ledsen/irriterad eftersom det är han som är Mästaren på att packa in saker i bilen. Tetrismaster! Men men.

Jag har haft väldigt mycket sömnproblem på senaste tiden. Jag sover högst fem timmar per natt, inatt sov jag 45 minuter. Det är inte bra. Och så hade jag prov i tyska idag också. Skillat värre. Men det gick bra ändå. Jag brukar bli löjligt pigg då, eller hyperaktiv snarare, varvat med dödligt trött med en släng av sirapsfötter (när man går jättelångsamt för det känns som om fötterna sitter fast i sirap). Men om jag lyckas att inte sova nu på dagen/kvällen så kommer jag nog att somna lyckligt efter Desperate Housewives och sova gott.

Jag ska ju träna och grejer idag också, så sömnen kommer nog att vara glad.

Jag vet, det här var typ universums mest ointressanta inlägg någonsin, men jag har faktiskt inte så mycket att säga. Eller, jo, lite kanske, men jag har PMS så det är ingen idé att tycka en massa saker, för jag kommer iaf bara överdriva. Jag ska försöka skärpa mig och börja spara på dagens citat igen.

Dagens Ilandsproblem:
Att man måste GÅ ner till gymmet.

Bra eller Anus!
Bra: Aladdin på morgonen.
Anus: Sömnbrist.

Dagens citat
(från förra veckan, på bokklubben där vi hade tårta eftersom Chema hade fyllt år)
(Jakob dyker upp från ingenstans)
Vi: "Hej Jakob?"
Jakob: "Här sitter ni och har det mysigt ser jag!" *hoppfull min*
Vi: "... Du vill ha tårta eller hur?"
Jakob: "... Ja... Ryktet spred sig."

Jakob: "SHIT vad bra den är!"

Kommentarer
Postat av: blondie

asså syskon AEGER! och vad äger mer? att vi får låna deras lägenheter!

2007-12-01 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0