Jag är... typ frisk nu.

Hejsan, vänner och bekanta. Linnea mår bättre igen! Yaaaaaaaaaaaaay, allmänt jubel! Eller inte. Men jag mår relativt bra nu iaf, förutom att jag lyckades förfrysa mina öron. Det är inte så trevligt det, men men, sånt får man leva med här i Svea rike.

Har spenderat större delen av veckan med att ligga hemma, titta på film och vara allmänt rastlös. Inte kul. Jag saknade mina hoes också. Tråkig vecka med andra ord, fast skönt ändå att kunna sova hur länge man vill. Vem bangar på sånt liksom.

Idag är första gången på fem dagar som jag har umgåtts med någon om man inte räknar med min familj, och det gör vi inte, för, tja, jag bor ju med dom, så det är lite svårt att undvika dom. Jag var i stan med Tuva, det var awesome såklart. Vi är helt störda, vi borde egentligen inte få umgås bland folk, för... tja. Insane. Men det var kul :) Vi tog fula bilder, haha.

Ska ladda upp dom fina fina bilderna på bilddagboken inom kort, för er som är intresserade ( JAG VET att ni är intresserade, erkänn nu) så heter jag fanvadav där. Helt awesome.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag insåg inte att det var bläckfisk tentakler förrän nu.

2007-11-11 @ 20:18:46
Postat av: Anonym

oj, de e din danska hora förresten.

2007-11-11 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0