Day of extreme AWESOMENESS!

Jag är glad idag! Jag har varit glad hela dagen, som omväxling! Tjoho! Jag sov jättegott, drömde inga mardrömmar (jag drömde bara något konstigt om ett brödskåp, fråga inte), kom till skolan i tid, satt bredvid Kejsaren av Klädkammaren (Martina alltså) och hade jätteroligt (hon vred på sitt huvud en halv centimeter och väste "bajs" ur mungipan till mig mitt under Lars föreläsning, vilket framkallade frustande skrattattacker som vi förgäves försökte kväva), sov INTE på lektionen, hade trevlig lunch med hoesen, hade matte, jobbade fem (!) sidor.

En bra dag. Väl hemma så chillade jag i typ tusen år, sov lite, gjorde franska, fipplade lite med datorn. Åt en utsökt middag med familjen, Tony var där och gav oss MASSOR med filmer! Superbad, I now pronounce you Chuck and Larry, HP 5, 1408, Shrek 3 och en massa annat. Nu vet ni vad jag ska göra i helgen, haha. Frivilliga till filmtitteri i Casa del Linnea?

Sen har jag kommit på att jag hatar Grey's Anatomy. Den serien är så dålig numera. Den var bra i början, men nu är det bara bajs. Dom är så jävla dumma i huvudet, dom där människorna. Allvarligt! Dom kan inte göra nånting rätt ALLS! Vad det än är så gör dom alltid fel, om det inte rör sig om operationer. Annars går alltid allting fel. Dom är socialt handikappade. Jag hatar dom. Jävla fittor.

Nej fan, nu ska jag sova och försöka ha en lika bra dag imorgon!


Dagens citat:
Lars: "'Linnea och Martina, lite respekt om jag får be."
Martina: "Öh, ja..."
Lars: "Ja för jag hör ju... det blir lite schitzo i mitt huvud om jag hör en massa röster, jag tror nästan att dom är mina egna...."

Jag: "Nej, jag är Sultanen av Sylten!"

<3 på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0