Chillchill

Linnea här. Det är tisdag, och imorgon är det dags för mattediagnos i geometri, och jag medger att jag inte är taggad. Alls. Jag har bara gjort halva kapitlet, och nu har jag stött på ett moment som jag inte fattar alls. Det suger ju. Och så är jag jättetrött idag, alltså skönt trött, men så kan jag inte gå och lägga mig än, för jag måste plugga minst tre sidor innan sängen. Taskigt läge.

Jag har varit och tränat med min syster idag, det var roligt. Vi kom dit vid cirka tjugo över sju, men så visade det sig att det som vi hade tänkt gå på (pilates) inte började förrän klockan sju. Så vi hoppade på några roliga maskiner och började svettas. Det var roligt! Pilatesen var kul det med, det var "magdag" alltså fokus på magen. Det var himla kul alltså, och väldigt lugnt. Det var inte så att man fick upp flåset direkt, men jag joggade i tjugo minuter efter entimmespasset, så då blev det en massa flåsande. Sen stretchade vi, och gick hem för att se DH.

Det har varit en allmänt seg dag idag, hade förhör i tyskan där jag för en gångs skull kunde alla glosor, så gjorde vi lite uppgifter och skit. Det var trist. Sen var det engelska, och tamejfan, jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. Sen lunch, då chillade vi. Sen svenska, vi hade en diskussion om Fröken Julie, annars känd som Boken Med Det Mest Idiotiska Slutet Någonsin. Typ ingen höll med mig om att det var idiotiskt att Fröken Julie tog självmord på slutet. Slöseri, tyckte jag.

Sen matte, jag jobbade faktiskt, för andra veckan i rad! Sen snackade jag lite med Saffe, samt satt och hade pappersbollskrig med Serben och Carro. Sen åkte jag hem och chillade, räknade matte och sen tränade vi. Nu ska jag plugga, så puss på er mina vänner och ha inte för mycket sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0