Morötter, morötter, vem vill ha morötter?

Idag har jag roat mig kungligt. Hade två lektioner, skolkade på dom två sista för att tjäna pengar och förnedra mig i form av... en ananas. Ja, en ananas. Jag och min kära frände Martina begav oss ut till Björnboda, där hennes mor arbetar på Vi. Dom hade Björnboda-dagen (gud allena vet vad det innebär egentligen), och var i starkt behov av en ananas och en banan. Så Martina och jag ryckte självklart in för att rädda dagen, och få betalt. Vi hoppade i våra kostymer (under asgarv gånger 100000000) och fick varsin kundkorg fullknökad med morötter i påsar. Och så begav vi oss ut bland dom äckliga små krypen- nej jag menar, jättesöta små barnen... vi fick tre barn att gråta med vår blotta närvaro. Fantastiskt.
Nej men det var faktiskt jättekul! Vi gick och ropade "morötter, morötter, kom och ta GRATIS morötter, ta till barnen, ta till pensionärerna, ta till föräldrarna, ta till grannen, TA TILL ER SJÄLVA och unna er goda, sprängfyllda med vitaminer och andra nyttigheter, MORÖTTER, vem vill ha morötter..." Det var skoj, trots att alla barnen trakasserade oss. En unge slängde morötter på mig, varpå jag kände mig förnedrad för att jag inte kunde sparka till honom, i och med att jag hade på mig jättestora skor av skumgummi. Men det var kul! Fast väldigt svettigt. Vi fick 250 kronor för 2.5 timmars jobb, och varsin fet påse med godis. Dock lyckades jag ta hennes godis och hon ta mitt, men fan, det är ju chill.
Sen begav jag mig hemåt, och somnade på tunnelbanan. Jag sov med öppen mun tror jag, det kan vara därför det satt en kille och glodde på mig som om jag var riktigt störd. Men vem bryr sig, egentligen?
Väl hemma tryckte jag i mig lite mat och släpade med mig Saffe till min systers pjäs, som var riktigt jävla bra! Den aegde fethårt. Min syster var ju naturligtvis bäst. Peter var där också, min kära systers skitsnygga ex. Han fick en kram. Jag saknar den mannen, men det viktigaste är ju att min syster är lycklig. Även om hennes smak i killar är seriöst störd om hon inte tycker att Peter är scheissesnygg. Han ser ut som en viking.
Nu ska jag titta på film och äta upp Martinas godis. Muaha.
Tack och adjö från Ananasen Linnea!

Kommentarer
Postat av: CARRROOOH

HAHAHAHA NI VA SÅ JÄVLA FINA!!! :D:D:D
vi fick både morötter å ananas!!! ÅÅÅÅ va skoj de va :D:D:D din lilla pussgurka ;D

2007-05-25 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0