Kärringhelg

Nu är jag bitter. Det är fredag idag, och vad ska jag göra idag? Jag ska skriva ett historiaarbete om tredje ståndet (hahahahahahaha barnslig humor, minns du den vackra lektionen, Uscha lilla?), äta popcorn och titta på film. Ensam. Imorgon har jag teaterrepetitioner från elva till fyra, och sen ska jag gå hem, plugga, äta popcorn och titta på film. Ensam. Och på söndag ska jag plugga, äta popcorn och tycka synd om mig själv. Ensam. Så mycket för det vilda tonårslivet i Stockholm.
Fan vad det är tråkigt att vara sjuk. Jag missar iofs en massa tråkiga lektioner, men det blir tråkigt i längden att bara ligga och titta på film när man skulle kunna ha tråkigt med sina vänner och lida ikapp med dom istället. Suck. Plus att jag missade när Chrille (dvs Den Ultimata Mannen) satt i kallingar och badrock i matsalen och åt lunch. Treorna har poängjakt just nu, den klass som får flest poäng får springa ut först och då måste dom göra sånahär pinsamma (men ack så roande) saker. OCH DET MISSAR JAG!
Dumma värld.
Jag saknar mina elaka vänner, som förresten sa att Amanda är smartare än mig idag. Fyyy, slag under bältet. Elaka små ägg. Men jag gillar dom ändå (utom dig MARTINA).
Yarr.

Kommentarer
Postat av: Uscha / Martina

Hahahaha, klart jag gör XD
Jag minns även "samhället som en organism" (med modifiering).

Jag älskar dig med din feta kossa! Minns inte vad jag sa som fick dig att tänka sådana hatiska tankar om mig men jag minns att jag tyckte det var jävligt kul! :P

2007-05-13 @ 15:05:59
Postat av: Nea

du sa att amanda är smartare än mig din fettskalle xD nejmen jag gillar dig ändå. fast du är elak. :P

2007-05-13 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0