Episkt

Nu har jag inte skrivit på ett tag, skamliga jag. Teatern är nu officielt över. Premiären gick bra, jag ägde röv och hade en massiv fanclub. I slutet när jag kom i på scenen för att ta emot applåder så stegrades dom i taket och jag hörde både ett "NEA VAR BÄST" och ett "GO NEA", det var episkt. Jag fick fyra blombuketter och ballerinakakor. Jag fick också skriva autografer på alla mina tjejkompisars bröst och på Den Ultimata Mannens rumpa. Jag var så jävla poppis, jag var så glad över att så många kom bara för min skull! Det var helt otroligt!
Idag fyller Philip 15, alltså är han numera lovlig och straffmyndig. Amanda skickade med mig en lapp till Philip där det stod grattis och så frågade hon om hon fick adoptera honom, det var lite sött. Dom är sjukt lika, dom där två.
Jag och Philip tittade på film och åt godis, filmen hette Little Miss Sunshine och var jättebra. Philip fick ett mobilsmycke, en plastkopp med en kossa på samt en kondom som symbol för framtiden. Han skrattade gott och väl 5 minuter åt kondomen, det var vackert. Scheissekul :)
Förresten,
GRATTIS PHILIP MIN LILLA PRINS DU ÄR MIN STOLTHET! <3
Så. Då var det sagt, nöjd, Philip? xP
Jag har numera en rumskompis, nämligen min mormor. Min morbror är här och ska bo i gästrummet, så mormor har blivit bannlyst hit in. Så jag var tvungen att städa. STÄDA! Fy.
Jag pratade med Nico igår. Det kändes konstigt, jag vet inte varför jag fick för mig att göra det. Men det kändes inte helt åt helvete, jag har ju saknat honom. Hoppas bara att jag inte har sårat honom alltför mycket.
Jag får skriva mer en annan dag. Mitt huvud känns tomt.

Kommentarer
Postat av: Philip

Tack min älskade prinsessa <3 älskar dig med :')

2007-05-23 @ 20:56:24
Postat av: Philip

Skulle ju vara ett: :') också :)

2007-05-23 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0