Mysteryday of DOOM

Konstig dag igår. Gick både upp och ner. Först så sov Carro hos mig, det var så jävla roligt! Jag som hade oroat mig för att hon skulle tycka att jag var tråkig, men icke! Vi hade massvis med godis och vi lockade varandras hår, det tog fyra timmar xD
Vi hade:
1 Ben&Jerry's fossil fuel
1 Marabou daim
1 Marabou digestive
1 Marabou vanlig
1 påse sura flaskor
1 påse djungelvrål
1 påse maränger
1 flaska colasås
1 flaska sprutgrädde
1 kladdkaka med chokladbitar i

Och nästan allt är slut.
I alla fall. Sen, efter vi fixat håret, pimpade vi oss själva och tog jättefina bilder som aldrig kommer få se dagens ljus. Fina var dom i alla fall. Några, som var lite mer sofistikerade, finns på min bilddagbok
http://fanvadav.bilddagboken.se/, så om någon är intresserad så är det bara ta en titt!
Men vi hade askul iaf, jag hade visst pratat i sömnen också! Carro sa att hon hade legat och pratat med mig och så hade jag sagt "jag kommer nog somna snart" (då var jag vaken) och hon hade fortsatt snacka på. Sen så hade hon sagt något och förväntat sig ett svar eller en grymtning eller något från mig, men jag hade inte bidragit med någotdera. Då hade hon sagt "men du skojar!", varpå jag hade satt mig upp och sagt "VA?!" väldigt argt och sen lagt mig ner och fortsatt sova. Det var skumt.
Till frukost åt vi B&J och kladdkaka med sprutgrädde (mums) och sen flummade vi. Carro våldtog mitt musikförråd, och sen kom Andrea. Vi begav oss till Solna Centrum, lämnade av Carro på bussterminalen och sen kikade vi runt i centrum ett tag. Vi mötte upp våra favoritpojkar Saffe och Basse på donken, och jag fick min nya mobil (<3) av Saffe. Så numera äger han mig, för han gav mig en mobil för tvåtusen helt gratis.
Vi åt, och sen köpte vi muffinsmix och muffinsformar. Jag och Andrea drog hem till mig och bakade blådärsmuffins med choklad i. Låter äckligt, men dom var väldigt goda faktiskt.
Sen hade vi pipkväll, det var mysigt. Saffe och jag kom fram till att vi egentligen borde vara tillsammans för vi skulle vara världens bästa par. Det är bara jävligt synd att vi inte är kära i varann. Men om min mamma får som hon vill så kommer vi gifta oss en vacker dag.
Sen bråkades det lite, men det fixade sig. Det var iaf jävligt gott att röka pipa.
Nu sitter jag här och mår allmänt blä. Johan har en ny tjej. Hon heter Alexandra. Jag var ganska låg först i början av kvällen, sen när Chrille, Saffe, Basse och Andrea skuttade iväg för att köpa godis så kom det fram. Jag satt och pratade med Marina om nån fest som hon och Patrik hade varit på, och sen frågade hon varför jag var så låg. Jag sa bara "Vad heter Johans nya flickvän?" och hon bara tittade på mig. Sen tänkte hon krama mig, men jag sa åt henne att sitta kvar. Sen grät jag. Marina och Jeanine kramade mig och sa uppmuntrande saker. Men det mest uppmuntrande Marina sa var att Patrik tydligen inte gillar henne och driver med henne hela tiden. Då blev jag glad. Jag älskar Patrik.
Hursomhelst. Nu sitter jag här, lyssnar på dålig musik och dricker te. Mitt huvud gör ont.

Kommentarer
Postat av: bk

jag blir alltid hungrig när jag läster det här inlägget...

2007-06-06 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0