Typ döende

Åh fy fan. Jag är så äckligt jävla sjuk att det inte ens finns. Jag kan inte prata, och om jag försöker andas djupt så får jag astmatiska hostattacker som nästan kväver mig. Just nu är jag hög på hostmedicin, så det känns iaf bättre nu än tidigare. Fyfan. Jag hatar att vara sjuk. Okej, ligga hemma och kolla på film i all ära, men när man inte ens kan andas genom näsan, sitta upp utan att hosta ihjäl sig eller dricka jävla vatten utan att det känns som om man har svalt tiotusen rakblad, då är det fan inte kul.

Jag mådde iofs rätt okej imorse, även om jag sov konstigt och så, men det är jag ju van vid. Det var ju avslutning på ledarskapsveckan idag, det var jättekul. Och det var jag ju tvungen att gå på, liksom. Viktiga grejer. Några av treorna uppträdde, och särskilt den där killen som jag tror heter Filip som är så sjukt lik Den Ultimata Mannen så att det inte ens finns. Han var en scenlus eller vad man ska kalla det. Rolig var han iaf.

Jag skrattade mig såklart halvt fördärvad. Det var en parodi på ID som brukar visas på kanal 5, jag har aldrig sett det iofs, men parodin var kul. Där spelade Den Ultimata Mannen-kopian Hans (eller Frans eller nåt sånt) Fahlén, programledare, och en kille som heter Erik men som vi kallar för Babyface var den tävlande. Sen stod det fyra killar på fyra stolar, varav en utav dom var Oskar, eller den grekiska guden som vi kallar honom (han är skitsnygg) samt NBJ. Och alla föreställde dom olika lärare, som då Babyface skulle gissa vem som var vem. Jag dog av garv.

Lärarkören, dvs Jakob, uppträdde också, han sjöng "You're the one that I want" från Grease tillsammans med Hasse som hade en röd peruk på sig. Det var så fint att jag var tvungen att ge dom båda varsin kram efteråt.

Och killarna mimade till nån typ Backstreet Boys' låt, det var awesome av bara satan. Jag såg då alla tre föreställningar av detta, eftersom filmen med små klipp och bilder från hela veckan vägrade fungera, så jag satt kvar och hoppades att dom skulle fixa det, förr eller senare. Vilket dom gjorde, lagom till sista föreställningen. Filmen i sig var lite tafatt, men rolig. Jag var inte med så mycket, tack gud. Dock var jag med när vi gjorde stripp-aerobics. Pinsamt, men jag var sexig i alla fall.

Efter det så raglade jag hem och däckade på soffan. Och blev sjuk av bara helvete. Jag hade feber innan, men sen blev det värre, och det suger för jag vill verkligen inte vara sjuk. Okej jag har inga planer för helgen, men jag hade tänkt plugga massor inför dom två prov som jag har nästa vecka, men det lär nog inte gå så bra om jag är hög på tabletter hela tiden. Skit.

Förresten, kommer ni ihåg Brandmannen, dvs Martin, mitt Tysklandragg? Han har en tjej. Som går på SFG. Och det roliga är att hon är en vanlig, musig, grå, lite halvsöt tjej med en stor tandställning. Och han som är så snygg. Men det är ganska gulligt i alla fall, tycker jag, även om jag känner mig en aning avis. Men men, så kan det gå! Jag ska ju i alla fall inte åka till Tyskland nästa termin, så det spelar ju ingen roll. Ja just det, det glömde jag säga. Jag ska åka till Frankrike istället, men tjejorna. Inget kul att åka till Tyskland ensam liksom. Det skulle ju ha sugit.

Nu ska jag lägga mig i min säng och läsa Harry Potter. Goder natt, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0