Orkeslös av bara satan

Jag känner mig så orkeslös. Jag behöver en förändring i mitt liv, nånting. Vadsomhelst. Det känns som om jag saknar något. Jag vet inte vad det är. Kanske är det kärlek. Kanske är det nya bekantskaper. Kanske är det förändringar. Kanske är det gamla vänner. Kanske alltihop på en gång. Jag vet inte, men det känns tomt och livet känns värdelöst. 

Det roligaste jag har varit med om på länge var när jag var ute med Tuva häromkvällen, vilket kanske säger något med tanke på vilken jävla skitkväll det var. Men jag hade ju roligt med Tuva såklart, som alltid. Det är en underbar tjej det.

Men jag har en stark känsla av saknad, hela tiden. Och jag sover mer än jag brukar, till och med för att vara jag. Det är konstigt, jag som inte brukar lägga mig förrän klockan tre, dör nästan nu om jag inte ligger i sängen halv elva.

Mitt liv är tomt. Jag behöver utfyllnad. Är det någon som har något förslag på vad jag kan fylla det med?

Kommentarer
Postat av: TheEvilDollofDestructionofSatanicPorportions

Mig?^^
Nej, rent seriöst så vet jag nog inte:/ Jag jobbar liksom själv lite på samma sak, dock vill jag fylla ut min tid med saker som kan hålla mina tankar från saker de oundvikligen går till nu...
Men sånt vill jag inte gå in på här, vi kommer ju ha en hel helg att diskutera sådant:)

2007-12-04 @ 01:16:38
Postat av: björn

det är vinter nu också. allting känns meningslöst på vintern.

2007-12-04 @ 14:49:45
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: blondie

Du kan fylla ut det med MIG! :D Iaf en liten stund, jag kommer ju faktiskt hem snart ^^

2007-12-05 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0