Och fördomarna blevo starkare

Mjo, ännu en helg till ända och jag har blivit mer förolämpad än jag någonsin blivit i hela mitt liv. Jag har blivit spottad på, förstår ni. Loskad på, över hela ryggen. I ansiktet. Jag var tvungen att tvätta min jacka på grund av detta.

Det hände sent igår kväll, i lördags. Jag hade umgåtts med Tuva i åtskilliga timmar, vi hade fikat och lodat runt på stan och haft kul. Senare gled vi iväg till ett dansställe där vi hade hört att dom inte hade någon åldergräns, men när vi väl kom dit så var det stängt. Så vi bestämde oss för att traska hem till Tuva istället. Efter oss kommer ett gäng små blattar i trettonårsåldern, som börja mopsa sig mot oss med alla dom klassiska brölanden såsom "Ey guzzen vad heter du yao? Hor gammal är doo? Doo vill dansa jaoo? Jag har fetaste kuken assoo, aboo den är såhär stor brushan!". Vi svarade enstavigt, armrkokade och försökte ignorera dom så gott det gick, vilket inte var särskilt gott alls.

Vi hör hur dom går och loskar bakom oss, men vi ville inte vara sånadär fördomsfulla svenska tjejer som tycker att alla blattar är idioter, så inte fan trodde vi att dom spottade på oss. Vi går över en väg och Tuva säger "har dom spottat på mig?" och jag ser att hennes rygg är täckt av loskor, och min likaså. Hulken inom mig vrålade av ilska och dunkade sig på bröstet, och jag tänkte gå tillbaka och spöa upp dom, men Tuva övertalar mig att inte bråka med dom, för dom var ju fler än oss.

Dom kommer ikapp oss och tillsammans börjar vi skrika saker i stil med "era jävla äckel ni har spottat på oss jävla fittor" osv osv. Dom svarar typ "ey vem har spottat på dig len?" och låtsades som ingenting, varpå Tuva spottar på en av dom. Han spottar tillbaka, och sen spottar han mig i ansiktet. Då blev jag naturligtvis helt jävla skogstokig och satte efter dom som en arg tjur, och dom sprang som små flickor. Jag vrålade "DU HAR EN LITEN KUK" efter dom. Och sen åkte vi hem.

Jag har aldrig blivit så jävla förolämpad i hela mitt liv. Vem FAN spottar på ett par okända tjejer helt oprovocerat? Vem har uppfostrat dom där jävla fittorna? Dom borde deporteras! Jag är så arg, för dom sabbar ju för alla andra! Jag vill inte vara den fördomsfulla blonda svenskan som tycker att alla blattar är dumma i huvudet, men det är ju så jävla svårt när dom gör allt för att bekräfta mina fördomar!

Jag vill inte vara sån, men det går ju fan inte att vara annat när mina erfarenheter bevisar att det är ju PRECIS så som jag tror! Så fort jag hör någon snacka blattiska så tänker jag automatiskt "idiot", och det är fanimig inte sån jag vill vara! Jag har aldrig i hela mitt liv träffat en blatte som är på "ey brushen va gör doo"-sättet som inte visade sig vara helt jävla dum i huvudet. Och jag blir så besviken! Jag vill att någon ska bevisa för mig att alla blattar inte är dumma i huvudet! Bevisa för mig att jag har fel, snälla!

Kommentarer
Postat av: björn

jag kan inte göra annat än att hålla med.
jag är iof av den åsikten att tom "arier" som pratar "blattiska" bör deporteras,
för dom är inte ett dugg bättre.

2007-12-02 @ 22:05:28
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Martina

Fy fan! Det där var nästan det äckligaste jag någonsin hört talas om! Shit, vilka idioter, som Jakob skulle ha sagt

2007-12-03 @ 18:15:03
Postat av: blondie

men GUUUD. Jävla fittor. Skulle chuck Norris vart där hade dom fått smaka på hans FOT!

2007-12-05 @ 19:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0