Bakdag

Borde egentligen inte skriva, borde sova. Ja, jag har knappt uppdaterat, men jag har inte orkat, så käften. Ursäkta, jag har PMS. Jag vill prygla någon.

Ja. I skolan har vi ledarskapsveckan just nu, det är ganska kul. Bättre än vanliga lektioner. Men dagen idag var lite för lång för mitt tycke, vi slutade tio i fyra. Och sen var jag tvungen att vänta på bussen i tjugo minuter. Det sög. Sen handlade jag baksaker för 248 kr. Dyyyrt.

Har nämligen bakat utav bara satan idag, det ska bli julklappar. Problemet består bara i att försöka hålla godiset utom räckhåll för min giriga familj & co. Men jag ska skriva hotfulla lappar och sätta på lådorna i förebyggande syfte. Jag har bakat sex saker: knäck, kola, chokladtryffel, ischoklad, chokladmaränger och mozartkulor. Det tog fyra och en halv timme.

Och kolan var jag tvungen att göra om, då hela plåten ramlade i golvet PRECIS när jag hade blivit klar. Det var det sista jag skulle göra och det hade tagit så lång tid att göra den, och jag var så trött och orkade inte mer, så jag började gråta när jag satt där och skrapade kola från golvet. Det sög. Men sen bet jag i det sura äpplet och gjorde en sats till. Jobbigt, men jag är stolt nu iaf. Och ni kan ge er fan på att det är goda grejer.

Imorgon ska jag julhandla med Martina. Det blir awesome, nu när jag inte måste köpa så mycket grejer.

Kommentarer
Postat av: TheEvilDollofDestructionofSatanicPorportions

*fniss* Linnea sa "sats"^^

2007-12-05 @ 23:12:00
Postat av: Tiffaany

4 timmar! shiit, du borde vara stolt över dig själv för att kunna bakat 6 olika saker, är faan avensjuk på dig! själv kan jag knappt baka!!!

2007-12-28 @ 17:40:43
URL: http://Tiffaannyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0