Baby it's you

Hej älsklingar. Jag orkar egentligen inte blogga, men jag har inget bättre för mig. Igår såg jag Arn - Tempelriddaren tillsammans med min far. Den var rätt bra, för att vara en svensk film. Dock har jag kommit fram till att det bara finns två svenska filmer som kan betraktas som riktigt bra, och det är Tomten är far till alla barnen samt Sjunde inseglet. Alla andra sitter lite överallt på skalan från "acceptabelt" till "piss".

Sen såg vi läskiga fjortisar när vi åkte hem vid tolv sen. En utav dom hade en yxa i väskan och klagade högljutt om att den hade skurit sönder hennes väska. Jag hade lust att skrika "det är för att den är VASS din idiot!", men jag avstod. Suck. Men jag och far hade kul iaf när vi gick och drog dåliga skämt om dom sen. Haha.

Idag var jag också på bio, med Andrea. Vi såg Förtrollad, den var väldigt söt. Lite för söt på sina ställen, men ändå rätt bra. Alla i hela biografen hatade oss såklart. Oavsett vem jag går på bio med och hur tyst jag än är, så blir jag alltid hatad. Kan vara för att jag skrattar så mycket, men vafan, om jag betalar hundra jävla spänn för att se en rolig film så tänker jag tamejfan skratta vare sig ni vill det eller inte, era jävlar! Fuck you!

Ursäkta, PMSen talar. Jag var nog skitjobbig idag, när jag och Andrea var i stan. Jag ville ha ett par vanliga, svarta pumps från H&M, eftersom jag inte har några pengar alls förutom de som jag fick i form av presentkort på H&M. Vi letade och letade och letade. Och de jag hittade satt alla på skyltdockor och "har varit utsålda i flera månader".

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH skrek jag inombords och blev så arg att jag höll på att spricka. Jävla helvetesställe. Då blev jag ARG och på dåligt humör. Men sen åkte vi till Solna C, jag åt och sen var vi på bio, och då blev det bättre. Men jag är fortfarande skitsur.

Sen gick jag hem till Camilla på teaterbögträff. Det var ungefär likadant som det alltid är. Misshandel, böghögar, trakasseri, mobbing och dåliga skämt. Som vanligt, alltså.

Nu sitter jag här och vill ha socker. Blä.

Citat:

Jag: "...Lite sminkborttagning på det där och hela ansiktet är borta"
Far: "Sminkborttagning? Man behöver ju för fan MÅLARTVÄTT för att få bort det där!

Far: "I mitt nästa liv ska jag bli rolighetsminister. Ett skämt om dan, annars halshuggning."


Jag: "TÄNK om du hade fått en sån dotter!"
Far: "Bah. det är omöjligt."
Jag: "Vaddå, har du för bra gener eller?"
Far: "Ja!"
Jag: "Herregud. Inte konstigt att jag har så dålig humor då. Dels är du min far, dels har jag växt upp med dåliga skämt."
Far: "Men vet du något som är värre än dåliga skämt?"
Jag: "Nej?"
Far: "Att växa upp utan skämt ALLS!"
Jag: "Jo det är sant."
Far: "Det är inte ROLIGT alls det!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0