Nej, asså...

Det har varit en lite smått stoerd dag. Jag masade mig upp ur sängen ack så motvilligt, eftersom jag låg och smsade med Adam till till typ ett. Och han är ju min andra hälft så jag kan ju liksom inte dissa honom. Men i alla fall. Jag stal en tröja av min syster, samt klämde i mig i mina röda brallor. Dom är så jävla tajta alltså! Men satan vad fina dom är. Sen krälade jag iväg till bussen. Lyssnade på Cake, som typ är mitt nya favoritband. Ludde skickade ett antal låtar till mig igår, och jag är fucking kär alltså. Inte i honom, utan musiken, era fucktards. I alla fall. Jag gick på toa innan lektionen, och så när jag kommer fram till klassrummet så är dörrjäveln stängd! Jag lackade ur totalt. Jag var ju där i tid vafan! Och det var engelska, mitt favvoämne! BÖG på det!
Men Carro kom sen så jag behövde inte stå ensam och skämmas så länge. Sen hade vi engelska, och sen hade Carro, jag och Denise photoshop. Det var lagom intressant. Skabb-David har också photoshop. Han är lika ful som vanligt. Han som var så snygg i början, på den gamla goda tiden, då han kallades Snygg-David. Men nu har han sitt fula blonderade hår och sina tajts. Varför, varför var han tvungen att bli pudelrockare för?!
Jag fick sitta bredvid en ascool liten asiatisk tjej som jag TROR heter Sirnam. Vi dampade på datorerna tillsammans. Det var skoj.
Sen lunch, sen info om torsdagsgrupperna. Det var astråkigt, men Malin och Martina ska också ta bokklubben i år, så det blir nog lite roligare. Och våldtäcktsmannen Ture har slutat, vilket innebär avsevärd förbättring.
Sen hade vi franska, jag kände mig som en idiot för jag har typ glömt allt. Vi skulle göra någon sorts kinesiskt porträtt av oss själva, vi skulle besvara saker som "om jag var ett berg, hur skulle jag vara då och varför?" och jag tänkte att intresseklubben nog har sprängts av överbelastning för länge sen. En utav frågorna var "om jag var en känsla, vilken känsla skulle jag vara då och varför?" och när jag frågade Yannick vad jag skulle ta så sa han "Dyster?" Tack, Yannick, din lilla grodätare.
Sen hade vi datakunskap. Och Hej-kompisar-Elias och hela hans anhang är i den gruppen. WHY, JEBUS, WHYYY?!


Citat:
Kalle: "...Matte, tänker ni, och ryser av välbehag."

Kalle: "...Men när vi träffas då på den sena eftermiddagen så förväntar jag mig att ni ska vara lite uppiggade. Ni får dricka kaffe, eller sniffa ammoniak om det behövs!"

Kommentarer
Postat av: The Lord of Eternal Damnation and Evil Doom

Huzzah!
Hade du varit ett berg hade du varit samma sak som nu juh; Stenhård!;P
F.ö. kan du visst dissa mig om du vill, jag vill inte vara den som tränger mig på:)

2007-08-23 @ 19:26:34
Postat av: Nicki

jo det är faktiskt bra med mig, vad har du för msn? lite smidigare att prata där :)

2007-08-25 @ 05:30:43
URL: http://ohmynicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0