Måndagar? Nej tack.

Jag hatar måndagar. Dom är veckans mest meningslösa dag. Idag har jag haft två lektioner, men fyra och en halv timmes mellanrum. Fyra och en halv! Det är fanimig olagligt alltså! Iofs jag hade kul, jag och några av tjejorna gick på stan och chillade som bröder, jag köpte ett väldigt fint halsband också. Vi hade trevligt. Men det var ju inte kul att komma tillbaka till skolan klockan 15.40 och ha tyska och sen sluta vid halv fem. DET var segt. Plus att det hade varit en bilolycka vid sveaplan, så jag fick sitta på bussen i cirka hundratrettio år, så när jag väl kom hem vid halv sex så var jag täckt med ett tjockt lager med mossa. Lagom kul.
Jag lyckades tyvärr blotta Malins behå för halva stan idag också, men det var verkligen inte meningen! Det var ett ärligt misstag, jag skulle bara visa nånting som jag kallar Carro-syndromet, alltså att ha en urringning of the eternal dragonflame, och så råkade jag dra lite för hårt i hennes tröja, och den var jävligt töjbar, så helt plötsligt stod hon med tröjan nere vid naveln, och just då cyklade två killar förbi. Dom såg glada ut. Det gjorde inte Malin. Hon sa att hon ska hata mig tills imorgon, så det är okej. Hon ska få en stor kram.
Sen blev jag utslängd från vardagsrummet av min far, för han ville titta på världens sämsta program näst efter Sommartorpet, nämligen SG-1, Stargate alltså. Då lackade jag satan, för jag ville inte se det, och jag var ju faktiskt där först. Men så jag blev helt sonika utkastad. Då blev jag arg. Jag menar, JAG gör ju inte så mot honom när jag vill se på tv! Jäkla stil alltså. Men jag betalade tillbaka genom att inte skratta åt hans dåliga skämt vid middagen (fast dom var roliga), och istället bemötte dom med sarkastiska kommentarer som gjorde honom sur . Vendetta!
Meh. Sen researchade jag lite om ekoburken jag ska göra. Det ska faktiskt bli kul, jag ska se hur länge jag kan ha den innan den går åt helvete. Man ska visst ha en burk med glaslock, västerna behöver visst ljus uppifrån. Så mamma ska tjacka en burk med glaslock från jobbet till mig imorgon, samt lite jord. Metal som FAN!
Sen dampade jag ur på en grej på Fronter (vårt nya datasystem i skolan), och sen försökte jag göra matte. Då dampade jag lite till. Jag hatar matte.
Nu ska jag kolla vilka kläder jag ska ha imorgon. Adios era fucktards.

Citat:
Denise: (om Ankmannen) "Han kan ju låta sina framtida barn rida på hans rumpa sen när dom inte orkar gå. Då slipper han ju böja sig ner."

Tjej på tyskan: (om nån låt med Blümchen eller var hon heter) "Det är inte hon som sjunger"
Jakob: "Det är klart att det är hon som sjunger, nu ska du inte sabba min världsbild här..."

(Stulet från Martinas helgon, citat från hennes far. De såg på Sommarkrysset, arma varelser.)
Tv-kvinnan: Nästa nummer är 72.
Martinas bror: Det är ju mitt nummer i fotbollen.
Tv-kvinnan: Nästa nummer är 17.
Martinas bror: Det är ju så gammal som du är Martina.
Martina: Ehm... Nej!
Martinas bror: Men snart iaf.
Martina: Jo, det är sant.
Tv-kvinnan: Nästa nummer är 69.
Martinas far och bror: Det är ju min/pappas ålder! (Hennes pappa pappa växlar visst mellan att vara 25 och 69, hans verkliga ålder vet varken ni eller jag, men hon misstänker att han föddes före elden uppfanns).
Tv-kvinnan: ...och sista är 7.
Martinas far: Och det är ju mammas IQ!


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha! Min faders humor sprids över internätet XD

2007-08-28 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0