"Alltså du behöver ju inte DISKA den!"

Urgh. Jag orkar egentligen inte skriva, jag är fett besviken och känner mig ganska emo. Jag hade sett fram emot denna helg hela veckan, och så blir det skit. Eller inte helt skit, men för mycket skit för mitt tycke. Först, i fredags, hade Andrea och jag Harry Potter-maraton, vi såg alla filmerna. Fast det tog ett bra tag, för vi somnade hela tiden. Men det var jättemysigt. Sen, på lördagen, så traskade vi iväg och träffade Andreas framtida pojkvän, Moppemuschemannen. Som var emo. Han var helt okej, men han hatar mig bara för att jag råkade (med mening) säga att jag hatar emosar. Men jag hatar emosar! Dom är fan äckliga!
I alla fall. Sen tittade vi på resten av HP-filmerna, eftersom vi däckade i mitten av den tredje dagen innan. Så vi kollade klart på dom, sen åkte Andrea hem. Jag tittade på film och pratade med Adam. Det var mysigt. Somnade nån gång vid halv fem.
Sen idag, söndag, så skulle vi hela gänget röka pipa, samt skulle lite nytt folk anlända också. Men så var Chrille och Jeanine tvungna och dra, dom skulle på någon firmafest eller något. Så dom gick. Så jag, Andrea, Marina, Patrik, Saffe och Basse satt kvar och roekte. Sen började det ösregna. Så jag och Andrea sprang hem till mig och slängde på oss lite torra kläder, sen begav vi oss hem till Marina och åt middag med hennes föräldrar. Jag älskar hennes föräldrar. Sen gick vi och rökte lite mer. Men det tråkiga var ju att bara en av de fyra som sagt att de skulle komma kom. Det var tråkigt. Så jag gick hem vid nio, och nu sitter jag här. Nu ska jag röja lite på mitt bombnedslag till rum, för mamma och pappa kommer hem snart och då vill jag itne att det ska se ut som faen här inne, för då blir det pisk.
Puss, pojkar och flickor!


Dagens Citat!
Marina: (om att hon tycker att vi dreglar på munstycket till pipan) "Alltså du behöver ju inte DISKA den!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0