Vår

Ah, ljuva vår! Det är så härligt med vår, knoppar, små blommor, och framför allt VÄRMEN! Hallelulja, Jakob har skänkt oss värme i sin visdom. Känns bra. Nej, men det är härligt. Jag tycker om att kunna gå ut i bara t-shirt. Äta glass i Donkenparken med tjejerna. Ha fönstret öppet utan att dö av köldskador. Ha tunna skor. Inte frysa på vägen till bussen. Ha solglasögon (fastän mina har ju gått sönder... sorg!).
Hahaha, vilken tajming jag har alltså! Jag åkte från kylan till värmen för att sen vända och åka hem till värmen! Tajming som fan. Synd att mina solisar är kassa bara, annars hade jag varit ännu gladare. Men dom ska jag fixa imorgon, efter att jag och mamma har varit på BUP. För dit ska jag imorgon. Halv ett. Har typ... inga lektioner. Jo, bild. Naturkunskapen och matten är inställd, så: sovmorgon! sen är det bild, sen lång lunch och sen tyska. Fast tyskan missar jag ju tyvärr. Jag säger tyvärr utan sarkasm, för jag gillar tyska jättemycket. Jakob säger att jag ligger på gränsen till MVG ^.^ Det är härligt.
Idag har varit en ganska bra dag. Hade engelska nationella muntliga idag, jag och Martina var i par (dreamteam of ETERNAL DAMNATION!). Det gick bra, trots att min buss var segare än en seg sak så att jag kom för sent, som tur var var Carro och Amanda där så vi bytte tid med dom istället. Jakob tyckte att det var okej, som tur är. Bussjävel.
Sen var det SFG-grupper, men, rebelliska som vi är, så skolkade Martina och jag och åkte in till stan och kollade på skor istället. Det var mycket roligare, och jag köpte ett par fantastiskt fina lila balettskor för 180 spänn. Jag har velat ha såna jättelänge, och nu har jag dom! WOHO!


image3



Kommentarer
Postat av: Martajna

Japp de är mucho el fino!

2007-04-18 @ 15:58:15
Postat av: Nea

gracias ^.^

2007-04-18 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0