Urtristessens Boning

Haha, vilken respons man fick! Det är ju lite skoj.
Har spenderat åtskilliga timmar med att försöka plugga historia, det gick ju som förväntat jättedåligt. Så nu har jag skrivit fusklapparnas fusklapp, för jag är så JÄVLA skillad!
Åh vad jag kommer sakna Martina, jag kommer inte få träffa henne på två veckor :( Fett oskillat, hon är min medbrottsling i allt, den lilla horan. Naej, det är ej kul att vara utan henne, vi är så synkade liksom, matchar varandras cpiga personlighet galant.
Jag har varit mogen idag och bett om ursäkt för mitt omogna beteende till Ludde, så får vi väl hoppas att han godkänner det också, annars kommer det kännas fett av. Men det tror jag nog att han gör, han är en snäll påg.
Blä på historia och Manuel, för övrigt. Den lilla spanjoren förtjänar allmän förödmjukelse och två kukar i vardera örat! Skam på honom, att den lilla rackaren inte kan lägga upp prov som en normal människa. Jag menar, 70 sidor historia på ett prov? Unfair! Han esuger.
Imorgon ska jag ta det relativt chill, ska skriva en uppsats och försöka varva ner från det f-ing provet. Det kommer gå bra, jag har ju min fina fusklapp...
Äsch. Jag saknar mitt teatergäng lite grann, jag ska ju inte ha teater på två veckor. Jag trodde inte riktigt att jag skulle sakna dom, men ser man på! Det gör jag. Ser fram emot premiären också, har typ en fanklubb på tjugo pers som kommer komma ^^ Jag är så älskad.
Nej fan, nu ska jag nog ta och schlafen lite.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: bk

vi visste allt att du skulle sakna oss :P

2007-04-03 @ 00:03:00
Postat av: philip X)

lycka till XP

2007-04-03 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0