Trakasserier på tunnelbanan

För övrigt så blev jag antastad på tunnelbanan idag! Jag och Carro åkte tunnelbana ihop för vi skulle åt samma håll, jag skulle till Hässelby Gård och hon skulle dit och ta bussen hem därifrån. Vi sitter och pratar trivsamt och har det bra när en mörk kille i en svart kappa går på och sätter sig bredvid mig. Carro och jag höjer på ögonbrynen eftersom det fanns massa andra lediga platser i vagnen, men vi sa inget. Vi fortsätter snacka i godan ro, och killen sitter och gör shifty eyes på oss (alltså han tittar på carro, tittar på mig, tittar på carro, tittar på mig och så håller han på sådär). Sen helt plötsligt, när jag vrider lite på mig i mitt säte så känner jag nånting, typ en kant, precis vid mitt lår. Jag antar att det är hans jacka eller nåt och vrider mig så att jag hamnar lite längre bort. Carros ögonbryn åker i höjden och hon sitter och kollar på hans hand som långsamt, långsamt smyger sig närmare mitt lår. Så precis när tåget rullar in på stationen där vi skulle av så försöker äcklet grabba tag i min rumpa varpå jag och Carro flyr fältet och typ springer av tåget. JÄVLA ÄCKLIGA GUBBE!
Carro och jag diskuterade tortyr lämplig för honom. Vi kom fram till att först skulle vi skära av honom armarna. Sen kuken och köra in den i örat på honom. Sen skära av benen. Och sen... skulle vi sy på armarna och benen igen, fast bak och fram. Sen skulle vi kasta syra på honom, sätta upp honom på en påle utanför mitt hus med en skylt där det står "SÅHÄR GÅR DET FÖR ALLA SOM TAFSAR PÅ LINNEA UTAN HENNES MEDTYCKE"
Ja. Vi är lite våldsamma. Sen klippte jag mig, det är fint som fan. Jag har städat hela mitt rum, och bakat sockerkaka. Jag är, som tyskarna skulle säga, dick geschkillt (fett skillad, alltså).

Dagens Citat:
Martina: "Jag kanske borde byta skor..."
Denise: "Vaddårå?"
Martina: "Men Erik är ju så lång..."
Jag: "Då får du väl supa ner honom till din nivå."'

Jag: "Alltså, Denise, ibland vill jag supa UPP dig till vår nivå."

Kommentarer
Postat av: philip X)

KOM IN PÅ MSN

2007-04-20 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0