Snart semester...

Ännu en dag i mitt kleine liv. Andrea och Philip var med i skolan idag, det var... intressant... Nej men det var kul. Vi hade iofs typ inga lektioner, så det var en massa trams. Mys. Sen var det tänkt att jag skulle möta min mor, och sen fuckade allting upp sig, varpå jag var tvungen att gå hem för att vänta och SEN gå till Solna C och möta mor min. Sen färgade vi, dvs jag, min syster och mamma, våra ögonfransar. Det var trevligt, så nu behöver jag inte sminka mig om jag inte vill. Praktiskt. Sen kollade vi runt lite i centrum, köpte lite nödvändigheter inför resan såsom jättesnygga flipflops, solkräm, en keps åt mamma, pocketböcker och lite annat smått och gott. Det var väldigt trevligt. Nu sitter jag här, trött som en antilop, och väntar på mat. Jag överväger att göra samhällskunskapen, men jag vet inte om jag ids. Den är äckligt tråkig.
Urgh. Jag vill hellre krypa upp i soffan och titta på Hipp Hipp alternativt spela xbox.


Dagens Citat:
Philip: "Men Linnea din lilla... KLITORIS!"
Chema: (som är nitton på det tjugonde) "Vad är det?"

Kommentarer
Postat av: philip X)

HAR DU XBOX? :D

2007-04-04 @ 19:29:38
Postat av: philip X)

HAR DU XBOX? :D

2007-04-04 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0