Skewla

Ah, nu sitter jag här i skolan omgiven av mina kära vänner.
Vi hade en interessant brandövning nyss, Det tjöt som in i helvete och vi var tvungna att gå ut i kylan, varpå vi ser att det faktiskt kommer rök! OMG liksom! Jag, Carro och Chema fick lite panik, för dom andra var uppe på fyran när larmet gick, och vi var nere i kafeterian. Men så, till slut, kom dom små kossorna ut också. Sen förfrös vi alla minst tre tår var. Mindre kul. Jag är övertygad om att det var en bomb som Martina planterat igår, som en liten avskedspresent till mig. Tyvärr kan hon uppenbarligen inte ställa in tiden ordentligt, eftersom jag hade lunch då och ville äta, men det förstörde hon, den slynan! Jaja.
Snart har vi prov. JAG VILL INTE!! IG gånger en halv miljon. Bajs. Fast jag har ju min fabulösa fusklapp förstås.. Ägigt.
Jag var rebellisk idag och skolkade från bokklubben för att vandra planlöst med Den Ultimata Mannen. Åtskilligt mycket roligare, även om vi typ frös ihjäl och sen satt och sov på Donken. Dessutom spelar det ingen roll om jag går på bokklubben eller inte, Yannick är ju i alla fall inte här så det spelar ingen roll. Chema kan skriva upp mig som närvarande.
Amanda sa hej och pussade på mig nyss. Fett mys.
Nu klagar dom lite över att dom blivit dissade av kassamannen på Netto, han kollade inte ens in Carros boobs och jag tror att jag talar för alla när jag säger att oavsett vilken läggning man har så är hennes boobs något som man tittar på!

Dagens Citat:
Carro: (om kassamannens diss) "Vaddå, funkar inte dom här nu eller?!" *hugga tag i boobsen och se upprörd ut*


Kommentarer
Postat av: philip X)

hahahahaha, nödvändigt att skolka från bokklubb? sova liksom ;)

vem är den ultimata mannen hmm?

2007-04-03 @ 14:15:53
Postat av: nea

du vet inte hur OTROLIGT tråkigt det är med bokklubb. Vi sitter. Vi gnäller. Och sen sitter vi lite mer. Det eller kvalitetstid med den Ultimata Mannen (som för övrigt är Chrille, men inte det Chrille du tänker på)? Definitivt Ultimata-Mannen-tajm isåfall.

2007-04-03 @ 16:21:55
Postat av: philip X)

aha okej, jag förstår ;)

2007-04-03 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0