Malaysia

Bög på den  här dagen. Fast egentligen inte. Den har varit helt okej. Men just nu är jag på universums sämsta humör och känner mest för att krossa någons huvud med mina bara händer. Och ja, jag är en mordisk jävel. Bajamaja. Jag var inte med på gympan idag för jag känner mig aningens sjuklig (tre dagar innan semestern! Tack Jesus, det var PRECIS vad jag behövde.) Det var tråkigt att sitta i våra äckliga asbestis-infekterade, svettluktande lokaler. Men som tur var tog jag med mig en bok, så jag slapp lida. Mycket i alla fall.
Sen hade vi samhällskunskap. Flickorna var ovanligt snabba på att göra sig i ordning efter gympan än vanligt, jag var riktigt förvånad. Kan ha varit för att vi var typ fem istället för nio. Sen kom vi i tid, för omväxlings skull (blir mycket förseningar när man har gympan i fucking BROMMA och sen ska in till odenplan.). Väl där fick vi veta att vi ska göra ett arbete som är så ofantligt stort att det skulle kunna täcka halva Afrika. Tjo-fucking-ho.
Aja. Sen hade vi lunch, den var alldeles för kort. Sen var det naturkunskap/matte. Och... Jag fick tillbaka mitt naturkunskapsprov.... Med betyget...
MVG! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
Ja. Då blev jag lite glad.
Nu sitter jag här. Ska snart infiltrera min garderob. Har ingen lust med det, för risken att jag blir dödad av en klädlavin är ganska avskräckande. Men jag måste. Måste packa min väska... MEN JAG VILL INTE! Jag vill sätta mig och titta på Hipp Hipp typ nu. Och äta melon som mamma köpt åt mig.
Äsch. Ska BÖRJA lite smått och leta fram lite kläder. Sen tittar jag på Hipp Hipp och äter melon.
Bra plan, Linnea, bra plan...

Dagens citat:
Amanda: "Linnea du kommer dö där nere."
Jag: "Jag vet, jag kommer typ få malaysia- nej MALARIA menar jag!"

Carro: "Kolla hon har skrivit 'KLASkompis' här... är inte hon svenskalärare?"
Anders: "Annika DRUVE..."

Kommentarer
Postat av: Moa

Vart ska du åka? :O

2007-04-06 @ 18:50:27
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Nea

Till Teneriffa ^^

2007-04-07 @ 00:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0