Adios era suckers

Nu åker jag snart. Om... cirka fyra och en halv timme kommer jag sitta i en taxi och vara halvdöd.
Ni som har gett mig adresser kan förvänta er kort (det är 12 pers), resten av er, well, vi får la se. Om jag kommer ihåg det. Annars får ni bara... ja. Lida och hålla tyst, helt enkelt.
Hursomhelst. Har just tagit hostmedicin så jag känner mig lite groggy. Ville bara säga hej då.
Hej då. Tänk på mig när jag sitter i solen vid en pool och njuter när ni lallar runt i det kalla vårsverige (tänk er ett skadeglatt flin nu). Ha det så bra utan mig. Och vem vet, om ni inte arslar er (HAHAHAHAHAHAHA) kanske ni får presenter också. ^^
Puss på er. Ha ett bra påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0